In 5 stappen meer grip op je situatie na een ingrijpend gebeurtenis

Doorbreek het gevoel van machteloosheid en onzekerheid na een ingrijpend gebeurtenis met deze waardevolle tips en simpele oefeningen.

Vraag de tips nu gratis aan wanneer:

  • je niet meer wilt blijven hangen in je negatieve gedachten
  • je geen idee hebt hoe je de grip op je situatie terug krijgt
  • je meer rust in je hoofd wilt creëren
  • je het vertrouwen in jezelf terug wilt winnen

Met welk e-mailadres wil jij de tips graag ontvangen?


Wanneer je ineens een heel vervelend bericht ontvangt, je een ingrijpend gebeurtenis of tegenslag overkomt staat de wereld in een keer stil. Je bent in één klap de grip op je leven kwijt en je voelt je machteloos.
Je denkt, waarom overkomt mij dit?
Vanuit je gevoelens van angst, verdriet of boosheid ontstaan de negatieve gedachten waardoor je het gevoel hebt de controle over de situatie kwijt te zijn en het gevoel van machteloosheid ontstaat.
Hoe doorbreek je deze cirkel van negatieve gedachten?

De afgelopen jaren heb ik zelf veel mee gemaakt. Ik had onder ander te maken met de diagnose van een ernstige ziekte zowel bij mij als bij personen die heel dicht bij mij staan. Ik weet nog heel goed hoe heftig die tijd was en hoe ik mij voelde.

Uit eigen ervaring durf ik te zeggen dat iedereen over meer veerkracht beschikt dan die denkt en daarom geef ik jou hieronder vijf tips met waardevolle handvatten, die je helpen om makkelijker om te gaan met negatieve gedachten na een ingrijpende gebeurtenissen of tegenslag.

Wanneer je deze tips en oefeningen toepast, merk je dat het gevoel van machteloosheid afneemt en je stemming positief verandert omdat je op een andere manier naar je situatie kijkt.